pátek 11. května 2018

Fotoobraz od saal digital

O fotoknize od firmy Saal digital už jsem vám psala. Dneska přijdou na řadu fotoobrazy. Protože pár knih od této firmy máme a vždy jsme byli maximálně spokojení, rozhodla jsem se letos ke dni matek objednat fotoobraz. U saalu nabízí hodně možností, například tisk Alu-Dibond nebo Gallery Print, já jsem ale chtěla vyzkoušet klasické fotoplátno. Program na vytváření už mám stažený od minule a musím ho vážně pochválit. Sice se mi občas déle načítá (to může klidně být starým tabletem), ale jinak je ohromně easy, že to s ním zvládne každý. Protože jsem ho zamýšlela jako dárek pro mamku, vybrala jsem větší rozměr 40x60, aby se mi na něj vešlo více fotek. Nemáme totiž žádnou společnou kvalitní fotku a navíc se hrozně těžko rozhoduju, kterou použít :D Výhodou je i to, že si můžete zvolit barevné pozadí a pokud budete na fotoobraz chtít umístit více fotek, nebudete mít mezi nimi prázdno. V programu mi původně psali dobu dodání cca 10 dní, ale ve finále přišel už asi za 4. Byl zabalený v bublinkové fólii a ve dvou vrstvách kartonu, takže dorazil v naprostém pořádku. Teď už k samotnému obrazu. Musím říct, že jsem byla mile překvapená. Přestože byly fotky vyfocené převážně mobilem a počítala jsem s tím, že struktura plátna neumožní úplnou ostrost fotek, vypadá obraz skvěle. Barvy jsou jasné, živé a celek působí velmi pěkně. S upevněním na zeď taky nebyl žádný problém. Stačí vám k tomu jen hřebík ve zdi, nic složitého.. Saal digital tedy opět nezklamal a jsem ráda, že jsem měla příležitost ho znovu vyzkoušet. Akce na fotoobrazy stále trvá, takže pokud ještě váháte, jděte do toho. V tomto případě kvalita skutečně převyšuje cenu.
Děkuji Saal Digital za další skvělý produkt a těším se na příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat